Toscana, Kosovo och Nirvana...



Bloggen ser inte ut som jag vill, men jag orkar inte lära mig hur man ändrar den.

Idag har jag förbättrat min kunskap om hur jag ska nå andlig befrielse och upplysning. Hela denna bloggen skulle kunna handla om hur jag letar efter upplysning och meningen med ditten och datten. Men det orkar vi inte med just nu. Jag har lyssnat på underlig musik från Kosovo och jag fattar ingenting men det gör inte så mycket. Jag kan säga tack och älskling, godnatt, blomma och måne och det räcker feer noow... Jag tittade på Under Toscanas sol som fick mig att längta något så otroligt till ett gammalt 1700-tals hus i någon liten by i Italien.



Har ni någonsin känt att så mycket snurrar omkring och pågår runt om en att tiden står stilla?
Att allting rör sig så fort att det ser ut att gå i slow-motion?
Jag börjar fundera mer och mer över PSR (Parallel Synchronized Randomness)...Kolla upp det...


Okej,
Natën e mirë!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0