Lördag

Jag, Dani och Tim cyklade till Fredriksdal för vi skulle lyssna på Might Contain Nuts och min vän Gustav.


Vi åt vindruvor.


När vi hade väntat i en och en halv timme så var de tvugna att gå eftersom de skulle se den nya Harry Potter filmen.

Då cyklade jag hem till Zara och vi kollade på Hotel Rwanda, som för övrigt är jättebra och ni borde se den(!). Det bästa är nog att Joaquin Phoenix springer omkring där.

Sen så kollade vi på Twilight, och jag dör lite varenda gång jag ser honom.

Inte på det där fjortisstyle á la "Omg asså han är bara så jävla snygg".

Utan han har bara världens finaste sångröst och det bevisar vi genom detta klippet;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0