Tonårsläger; ca sent l'été!

Idag kom jag hem från ett femdagars tonårsläger...
Det är nog första lägret jag är på tillsammans med min lillebror, det är nog första lägret jag är på där jag inte har varit ledare eller den äldsta om jag tänker efter. Så det var lite trevligt.

En av kvällarna såg det ut såhär.


Då passade jag på att sätta mig och läsa ett slag, det blev Du & du & du av Per Nilsson.
Förmodligen blir det väl ett inlägg när jag läst klart den...


En kväll lekte vi lekar.
Detta var en av dem.
En annan var där vi skulle suga på ett kort och föra över det till en annan. Låter enkelt teoretiskt, inte fullt så enkelt praktiskt.
Kortet tappades några gånger och det blev ett antal ofrivilliga pussar :)
Men det blir det inga bilder på.


För övrigt hade jag musikabstinens eftersom jag inte hade en ipod eller något med mig. Usch!



Ge oss en chans vi är äldre nu.
Ge oss en chans vi kan lära av varann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0