Måndag.

Måndagar brukar vara sådär grymt unbearable, men idag träffade jag Johanna.
Och ibland är hon det bästa som finns.
Vi pratade om pojkar pojkar pojkar och vad vi vill göra efter gymnasiet.

Sen när jag kom hem då har min lillebror utökat vårt zoo som vi numera får kalla det.
Så idag flyttade det in en liten dvärghamsterfamilj hos oss.
3 vuxna och 4 små sötisar, titta själv på bilden.

Hos oss bor det numera;
2 vattensköldpaddor
2 geckoödlor
7 dvärghamstrar
1 råtta

Ja, vad ska man säga, vi älskar djur.

Det är väl därför jag inte äter dem ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

svar: Haha, oj jag visste inte att du läste min blogg :D

Han hette Marcus Johansson typ. Han gick i vår klass i 1-2an med Maggan ^^

2009-07-25 @ 16:40:40
URL: http://maddemodig.blogg.se/
Postat av: Sofia

GUD vilken söt liten varelse!

2009-07-29 @ 01:39:43
URL: http://sophedeluxe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0