17 oktober



Idag borde jag oroa mig över alla de läxor som jag borde göra. Inte för att de är så värst många men det är ändå energikrävande och tar tid. Istället tänker jag på allt det roliga som ligger framför mig just nu.

Idag fyller min underbara vän Matilda 20 år! Grattis till henne, helt otroligt vad tiden går fort! :)
På söndag ska vi äta middag med min mormor&morfar för att fira att jag fyller år på måndag :)
Så på måndag får jag väl hitta på något kul, sen ska jag ut och äta med min pappa någon dag efter det också.

Och idag är det precis en vecka tills jag åker till Stockholm! För att träffa just Matilda :D
Usch vad jag längtar!



Kommentarer
Postat av: Sofia i London

grattis i förskott! :) hoppas du får kul i sthlm! massa kramar!

2009-10-22 @ 20:05:27
URL: http://sophedeluxe.devote.se
Postat av: Maja

Hejdu jag borde också oroa mig för läxor men jag ska också till Stockholm istället! :D

2009-10-22 @ 23:14:21
URL: http://hojvolymen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0