På Stan!



Matilda behövde skaffa ett bibliotekskort så under tiden gick jag runt och kollade på böcker...<3

Sen gick vi vidare till Old Touch på Upplandsgatan där köpte jag ett saltkar till min mormor och en fin liten brosch som är mycket blåare än vad den ser ut att vara :)



Och titta här vad jag hitta!!



Äntligen! :)

Vi bara gick förbi en second-hand butik och så såg jag den! :)

Imorgon kanske det blir några fler affärer eller så blir det något museum :)

Nu ska vi snart kolla på Saw IV! :D Snart kommer ju den sjätte Saw filmen så man måste fräscha upp minnet lite:)

Kommentarer
Postat av: anna

den där väskan! gillas ;)

2009-11-03 @ 22:43:01
URL: http://heliumhippie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0