Stockholm!



Imorgon, eller tja, idag, beroende på hur man räknar, åker jag till Stockholm!!! Och det mesta har gått enligt planerna :)
Tåget går ifrån stationen 18.36, yay! Det kommer bli underbart!

I Stockholm ska jag:

* Gå i massa second hand affärer! De ska antingen vara jättesmå eller stora fast fullproppade med grejer så att även om man hade all tid i världen skulle man aldrig hinna titta igenom allting. Och det måste lukta underbart, typ en blandning mellan ödmjuk gammal dam och historier från alla de kläder som hänger där.
I dessa second hand butiker finns det två saker jag vill hitta;
- en hatt... den ska se ut antingen såhär;


Á la Pete Doherty <3

Eller såhär som i denna gamla artikeln;


Måste måste måste ha! :)

Sen vill jag även hitta en gammal väska (helst av låtsas läder, men vi vet ju hur dåliga de var med det förr i tiden).
Något sånt :)



* Jag hoppas även att jag stöter in i niotillfem Sandra! (hon är så bedårande)


* Sen bara måste måste måste jag se en massa söta pojkar med lockigt mörkt hår och ögon att förlora sig i... (mest för att hålla tankarna ifrån Honom...)
Såhär ska de se ut;


Underbart <3

Vilket himla långt inlägg detta blev! Och en massa bilder, som jag dock inte tagit (förutom den första), men det är väl roligt när det händer!

Tack vare min snälla mormor&morfar så har jag en bärbar dator på tåget så förhoppningsvis finner jag orken att skriva någon rad därifrån...

Ha det så bra tills nästa gång...

<3


Kommentarer
Postat av: irina

Hoppas du får det helt jävla underbart i sthlm!! En skit fin stad och så juh!!:D Och att du hittar allt där som du e ute efter ;) <3

2009-10-23 @ 09:47:40
Postat av: Thaina

Pojkar med lockigt hår är absolut nödvändigt för att överleva ;)

2009-10-26 @ 14:12:16
URL: http://thain.devote.se
Postat av: Thaina

sv: Ja! ögonen är nog det jag kollar först =) Tycker det är så sött med mörkhåriga guys som har typ blå, grå ögon färg..

Och de ska ha ett underbart leende ;) oj, känner mig lite kräsen här, haha.

2009-10-27 @ 22:12:19
URL: http://thaina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0