Cyklar och Islam.



Min cykel har blivit stulen!
Min underbara lilla cykel som kunde ta mig vart jag ville när som helst jag ville!
Vem fick för sig att det var rätt att bara ta min cykel?
Usch, jag blir så frustrerad.

I religionskunskapen så fick klassen rösta på vad de helst ville läsa om, top tre;
1. New Age (14 pers)
2. Wicca (11 pers)
3. Satanism (10 pers)

Fattar ni?! Tio personer i en estet-musik klass vill läsa om satanismen???
Jag orkar inte, varför kan vi inte läsa om buddhistiska munkar och omtalade islamistiska grupper?
Minsta lilla grej går utför just nu...

Jag har massa läxor och ett prov att plugga till.
Har jag ens börjat att göra något av det?
Nej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0